Digitale toegang: korte enquete communicatiemiddelen

Werkt u bij een zorgaanbieder? Dan zijn wij benieuwd welke communicatiemiddelen u gaat inzetten om uw patienten te informeren. Voor de meeste patiënten verandert de manier van inloggen namelijk als u overstapt op  DigiD op het hoogst betrouwbare niveau. Patienten moeten gebruik gaan maken van de DigiD-app en hierin een eenmalige ID-check doen.

Mede vanwege de diversiteit in timing vraagt VWS zorgaanbieders om patiënten zelf te informeren zodra dat relevant is. Ter ondersteuning hiervan is een communicatie toolkit beschikbaar. Deze toolkit bevat boodschappen, teksten en afbeeldingen die u kunt gebruiken in uw communicatie met patiënten om de nieuwe manier van inloggen uit te leggen.

Wij hebben een korte vragenlijst opgesteld om zicht te krijgen welke communicatiemiddelen u normaal gesproken inzet in uw communicatie met patienten. Met uw feedback op de vragenlijst kunnen wij de toolkit verder aanvullen! Invullen duurt slechts 2 minuten.

Naar de vragenlijst